Overig
Neem vrijblijvend contact op:

Bel of mail voor een geheel vrijblijvend, oriënterend gesprek
Contactpersoon |
Ingelize Blonk-Valk |
---|---|
Adres |
Tiendweg 3 3417 VJ Montfoort |
Telefoon | 06 - 38 06 10 09 |
info@viabema.nl | |
Website | www.viabema.nl |
ING | NL98 INGB 0005 412 602 |
KvK | 30285909 |
BTW-nr. | NL001978670B79 |
Kwaliteitzorg
Viabema vindt het belangrijk om de kwaliteit en professionaliteit van haar diensten blijvend te monitoren. Hiertoe wordt bewust voor bepaalde werkwijzen gekozen en worden werkwijzen en resultaten geëvalueerd en daar waar nodig verbeterd.
Instrumenten om de kwaliteit te borgen zijn:
![]() |
intake gesprekken met cliënt/klant over te leveren zorg/diensten; |
---|---|
![]() |
opstellen van zorgovereenkomsten/ offertes met daarin verwachtingen, doelen, handelingsplan/ werkwijze en afgesproken aantal uren; |
![]() |
evaluaties na geleverde diensten; |
![]() |
werken volgens Eisenpakket Keurmerk PGB-bureaus; |
![]() |
continue bijhouden van de laatste ontwikkelingen door deelname aan kennisplatforms, bijhouden wet-/regelgeving; |
![]() |
persoonlijke ontwikkeling door scholing en trainingen; |
Viabema hoort graag vooraf wat uw wensen zijn en achteraf hoe u de ontvangen zorg/dienst heeft ervaren!
Tarieven
Wilt u meer weten over de tarieven, klik dan op Tarieven.
Persoon achter Viabema
Mijn naam is Ingelize Blonk-Valk. De afgelopen 20 jaar heb ik binnen een breed scala aan bedrijven ervaring opgedaan op het gebied van administratie en accountancy. Eerst 10 jaar als assistent-accountant bij een groot accountantskantoor, gevolgd door 10 jaar als administrateur/ boekhouder binnen het MKB. Werkzaamheden als accountantscontrole bij grote productiebedrijven, banken en fondsen, tot administratieve bijstand bij overheidsbedrijven en de kleine middenstand kwamen aan de orde. Dit werk heb ik altijd met veel plezier gedaan: mijn hart ligt bij analyseren en structureren.
Ervaring met begeleiding van mensen met een zorgvraag en met managen van projecten is ontstaan doordat ik ouder ben van een kind met een beperking. Door de jaren heen kwamen diverse uitdagingen op mijn pad, waardoor mijn affiniteit met initiatieven en projecten binnen zorg en welzijn zich ontwikkelde. Eén van die uitdagingen was het gebrek aan mogelijkheden voor vrijetijdsbesteding voor mijn dochter binnen haar woonomgeving. Zo is stichting Sesam ontstaan (www.obliek-zorg.nl). Met o.a. een studie (kernprogramma HBO manager gehandicapten) en een cursus bij de gemeente Utrecht (Kleinschalige wooninitiatieven voor ouderen met dementie) heb ik mijn interesse voor ontwikkeling en management van voorzieningen voor specifieke zorggroepen uitgediept. In deze periode werd duidelijk dat mijn hart ook ligt bij het begeleiden van mensen en het vastbijten in projecten die gerealiseerd moeten worden. Ik kies hierbij graag voor een positieve en oplossingsgerichte grondhouding.
Begin 2010 is Viabema opgericht met het doel particulieren of organisaties te ondersteunen op het gebied van administratie en zorg of met projecten binnen zorg en welzijn. Dit doe ik graag op een persoonlijke, aan uw wensen aangepaste manier. Viabema levert een concept dat geheel aansluit bij de vraag!